boy's stuff

http://www.emocutez.comhttp://www.emocutez.comhttp://www.emocutez.comhttp://www.emocutez.comhttp://www.emocutez.comhttp://www.emocutez.comhttp://www.emocutez.comhttp://www.emocutez.comhttp://www.emocutez.comhttp://www.emocutez.com

ORANG2 TAKDE BLOG...

Sunday, January 10, 2010

CINTA IS LOVE..........

CINTA......
1 perkataan....
baaaaaanyaaakkk maksod....
hahhahaa.........

ade orang lemas ngan cinta(macam aku)
ade org lak, tak caye kat cinta(pon macam aku) hak3

bg aku cinte de banyak jenis....
cinta ALLAH
cinta mak bapak
cinta haiwan
cinta awek
cinta pakwe
cinta kat tumbuhan(pe nih??)

urm quite complicated gak ar natang nih
aku pon kurang paham nape perlu ade sume nih dalam idop
tp
CINTA tuh kan ciptaan YANG ESA...
so kite takleh deny pe yang diciptaNYA

da diciptakan manusie ngan fitrah kite...
so mesti ade perasaan sayang sesame manusie...

aku pena dgr cinte sejati bawak mati....
cam cite laila n majnun(ceewah)
tp aku tak caye doe ngan cinte sejati zaman2 modenisasi nih...
serabutkan peleotak je pikir sume nih

tp...

terpulanglah kat korang nak pikir cmna
aku cume nyatakan pe yang aku rase jer(org ngah patah hati nih) hehe

lastly,
pesanan aku..
kalo korang
sayang@cinta kat seseorang please appreciate him/her/they...
at least biorlah kte same2 merase kebahagiaan dunia.....
n berusehe untuk mendapat kebahagiaan di akhirat kelak.....

p/s: secinta mane korang kat seseorang, ingat, ade lg yang
MAHA MENCINTAI...
.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ENTRI POPULAR LA SANGAT~