boy's stuff

http://www.emocutez.comhttp://www.emocutez.comhttp://www.emocutez.comhttp://www.emocutez.comhttp://www.emocutez.comhttp://www.emocutez.comhttp://www.emocutez.comhttp://www.emocutez.comhttp://www.emocutez.comhttp://www.emocutez.com

ORANG2 TAKDE BLOG...

Monday, August 23, 2010

gua dan bazar gua

nih crita smalam time gua gi bazar...
sbnrnye gua malas...
tapi mengenangkan kang gua gak kebuloq t..gua gi ler....
gua nmpak kapel cine nih...
ntah cam mane ntah gua ternampak aksi die....
secare spontan terjadik...

si awek nih cepat2 nyap makanan yang laki die kasi....ntah cekodoq kot...
means.. ade gak lar rase hormat kat kiter yang pose nih...
takde lar die tunjuk sgt die makan...
maksod gua...die trus nyap jer....!!
then die trus cover yang die ngah makan..

bagus tol la lu amoi...
kalau lah sume org non muslim cam lu............~~

p/s=see....non muslim pon hormat org puasa...sdangkan owg islam ade gak yg tak pose...lu jawab lar sendri kat akhirat kelak...caw~~



4 comments:

nurathirahkaman said...

non-muslim pown tau hormat org yang berpuasa..tapi sesetengah muslim skunk hanya nak menghina bulan ramadhan

abdul rasyid..... said...

yeah sokong!! hee

MOFASAD said...

rembat je len kali!

ekekekeke

abdul rasyid..... said...

tu laa ingat maw rembat gak...hoho

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ENTRI POPULAR LA SANGAT~