boy's stuff

http://www.emocutez.comhttp://www.emocutez.comhttp://www.emocutez.comhttp://www.emocutez.comhttp://www.emocutez.comhttp://www.emocutez.comhttp://www.emocutez.comhttp://www.emocutez.comhttp://www.emocutez.comhttp://www.emocutez.com

ORANG2 TAKDE BLOG...

Friday, November 12, 2010

cinta ibarat kunyit dan serbuk kunyit......

erk??
betol ker....
meh gua xplen.....

kunyit kalau mentah n belom masak,nampak tak sedap.....sakit tekak nak gigit kunyit mentah....tapi kalau da campak dalam kuali....perghh!! bau die....semerbak!!
same ler mcm cinta.....mule2 memang lah masing2 mentah,bajet2 malu....then lame2...kalau dah syg...bau ketiak yg busyuk pon bole jadi wangi...hahahah.....

serbuk kunyit..mule2 memang serbuk....tapi bile dah campur sane sini....kompem ade melekat dgn tgn...nk tgglkan..mak aih....mmg susah....same gak mcm cinta...kalau dah sayang memang best...melekat sane sini....tapi kalau da tak syg.....hati mane tak sakit wooo...payah nak melupakan.....huhuu...sob3....

kesimpulannye....cinta=kunyit......
kunyit=cinta.....

dri kunyit mentah....bole tuko jadi gulai....tak ke sedap tuh...
cinta yg mentah2 nih...kalau ade tolak ansur...hormat menghormati..insyaAllah akan kekal...


nih bukan kunyit!! nih kuyt.......

nape gua cite pasal cinta ngan kunyit nih.....

sbb tgn gua penuh kunyit....dem3.....cisss!!

p/s=gua tak lupe kunyit(cinta) pertame gua,gua harap dia kunyit(cinta) terakhir gua....hahahahahaha!!!!


2 comments:

Khairy said...

serious weh..cinta tu memang boleh diibarat macam2, ikut orang jugak la...ada orang ibarat cinta tu macam mempelam la, sambal belacan la..hehe

abdul rasyid..... said...

khairi....hahaha betol2 ^^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ENTRI POPULAR LA SANGAT~