boy's stuff

http://www.emocutez.comhttp://www.emocutez.comhttp://www.emocutez.comhttp://www.emocutez.comhttp://www.emocutez.comhttp://www.emocutez.comhttp://www.emocutez.comhttp://www.emocutez.comhttp://www.emocutez.comhttp://www.emocutez.com

ORANG2 TAKDE BLOG...

Wednesday, November 24, 2010

tag benilai 10 juta!

♥ Apa yang penting dalam hidup korang?
Allah,agama,keluarga aku,keluarga menantu...hahah duit!!

♥ Benda terakhir yang korang beli pakai duit korang sendiri?
minyak 2T tok tenggiling

♥ Dimana tempat korang ingin melangsungkan perkahwinan dan tema perkahwinan korang nanti?
gua nak kawen tempat yg gua afford...hotel maybe...mak gua cakap buat sekaligus jer..jimat!! tema kene bincang ngan famili aku ngan famili bakal bini ler...ha ha..
majlis kawin gua takde nasik minyak...style barbeku!! hahaha

♥ Adakah korang sedang bercinta sekarang?
terdapat 2 status je kt dunia nih...single n married....gua single tapi taken....erk cmner tuh??

♥ Berapa lama korang akan mencintai kekasih korang?
sampai syurga-faizal tahir-

♥ Dimana korang selalu jumpe kekasih korang?
rumah mak mentua....hahahahahah!!!!!

♥ Novel / Buku / Majalah yang terakhir korang beli?
playboy.....eh bukan..bukan.....bukan!!
buku calculus kot....

♥ Apakah nama penuh korang?
johnathan antonio rodriguez gonzalez....tu bukan name gua..hahah
abdul rasyid bin abdul hamid...sweet kan?? hahahah!!

♥ Antara mak dan ayah, yang mana korang lebih mesra?
mak n abah

♥ Namakan orang yang betul-betul nak jumpa dalam hidup korang?
saya nak jumpe diri saye di masa hadapan...heeeee....

♥ Adakah korang basuh baju sendiri?
of course!!! gua tipu...mesin suda...kalau nak workout je baru pakai tgn..

♥ Dimanakah tempat betul2 korang nak pergi?
tanah suci.....new zealand....antartika..haha!!

♥ pilih salah satu peluk atau cium?
pelukan yg penuh kasih sayang dan ciuman yg ikhlas....awwwww!!

♥ 5 benda yang korang sangat2 sayang dalam hidup korang?
family,myself,kawan,kekasih halal saya,kekasih terlarang(lappy,phone,tenggiling...etc)

♥ 5 lagu yang paling korang suka dan selalu dengar?
bnyk ar....hahahah!!

♥ Bila tarikh lahir korang dan kat mana korang sambut tahun lepas?
23 oktober 1991.........new york city!! heeeeee

♥ 6 orang blogger yang korang nak tag?
kamil
dean
eton
nad
syamimi
nazat



macam jawab spm...!!!


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ENTRI POPULAR LA SANGAT~