boy's stuff

http://www.emocutez.comhttp://www.emocutez.comhttp://www.emocutez.comhttp://www.emocutez.comhttp://www.emocutez.comhttp://www.emocutez.comhttp://www.emocutez.comhttp://www.emocutez.comhttp://www.emocutez.comhttp://www.emocutez.com

ORANG2 TAKDE BLOG...

Monday, December 27, 2010

ape laki2 perlu buat kalau dah tanak kat aweknyer....

"wei ko lelong ape kat tenet, ade lelong awek tak?"

pe kebangang statement member gua ni....

walaupon bangang...tapi ade klaka kat situ....

laki2....kalau dah tanak awek, pi lelong kat internet tau....
hahhahah!!

sires kerja gile...!!

banyak site korang bole lelong...!!

ebay!!

mudah.my!!

jgn ingat handbag je bole lelong....

awek pon bole tau...ngeh3!

p/s:jangan lelong maruah sudah....~


17 comments:

tfa_purpleclover said...

harus lah nak lelong? grrrr. reject2.haha

Naqib Mohamad said...

GUA TAK SEMPAT LELONG AWEK GUA ORG DAH KEBAS. nampak sgt org suka barang2 gua HAHA

Misshy Innz said...

sampai hati =.='

Lady SharpShouter said...

laki je ke? kl pompuan dah tanak kat pakwe dia camne? anto pusat kitar semula? haha

♥ ♥ ♥ ctiey ♥ ♥ ♥ said...

haha
suke hati je lelong awek.



btw,

jum ke blog saya!
tmbahkan pengikut pon boleh..


http://owlkieranaa.blogspot.com/

tq~

abdul rasyid..... said...

tfa: lelong2!! hahah

abdul rasyid..... said...

naqib: ntah2 awek gua pon dah ade yang kebas dulu dah...hahaha!!

abdul rasyid..... said...

innz: hahaha takde la tergamak gitu..hehe

abdul rasyid..... said...

sharpshouter: kalau laki...errr...urrmmmm...arrr.....errrrr hehhe

abdul rasyid..... said...

ctiey:t gua singgah blog lu...kekek

Nabilah Zainal said...

lelong? kejam siot~ haha

khairunnisa ♥ said...

=.=" alahai..

abdul rasyid..... said...

nabila zainal: lagi kejam kalau kene tinggal ngan awek sebab awek ikot laki lain!! hahahahahahha!!

~qiFFara~ said...

gua nk try lelong lu bleh??
ade beran??
haha

♥ fara myra ♥ said...

hish hish ! kejam ohhh

abdul rasyid..... said...

qiff: gua bukan hanbag!! hahaha awwww!!

abdul rasyid..... said...

fara myra: laki kejam awek lari ngan laki len..hhahhaha!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ENTRI POPULAR LA SANGAT~