boy's stuff

http://www.emocutez.comhttp://www.emocutez.comhttp://www.emocutez.comhttp://www.emocutez.comhttp://www.emocutez.comhttp://www.emocutez.comhttp://www.emocutez.comhttp://www.emocutez.comhttp://www.emocutez.comhttp://www.emocutez.com

ORANG2 TAKDE BLOG...

Thursday, December 16, 2010

gile, aku hilang keyakinan kot...!

haih...tadi gua baring...pandang siling....tgok kipas pusing...laju!!
gua rase gua dah tak kenal sape diri gua yg lame.....
beberapa bulan yg lepas nih....
gua rase gua dah tak kenal sape rasyid hamid.....

aku rase aku jadi maken terok...!
serius aku rase gile babi terok la nih.....!
kalau la aku dapat balik ke 5 n 6 bulan yg lepas....
haih~~ terasa hidop nih seperti losers....! memang pon.zzzz

seriyes separuh keyakinan aku hilang camtuh jer.....gile la wei..!!
memang betol la ckp mak aku.....

"ko jgn percaya sape2 pon cit,ko hanye leh percaye diri ko jer"....


aku benci kalau aku percaye org tuh...tibe2 die tikam belakang aku.....chilake la kau!!
loser sgt ke aku nih sampai ko nak tikam blakang aku...
mentang2 aku baik ngan kau....ko nak tikam blakang aku lak....

sumpah!! aku dah tak percayekan kau....!!
ko janji nak simpan rahsie nih antare aku ngan ko jer....
tapi kau berak balik kat aku.....haih~........pi canang sana sini.....gile babi la wei......

skali aku hilang percaye kat orang...sampai mampos pon aku tak percaye....!!
susah tol nak crik org yg boleh aku percaye else diri aku sendri....


p/s=hidop seorang loser memang camnih ker?? gile, aku hilang keyakinan kot...! hampir 3/4 hilang!....tolong........~~
entri nih takde kaitan ngan 'lu'.......


3 comments:

zati-zt said...

la..
npe ckp cmtu..
xsume will yg cmtu..
mmg ade golongan2 yg tikam belakang ni..
tp, jgn sbb dia rasyid xcaye kat sume org..
be strong ok..
u will make it..
:D

FatinSyahirah said...

skarang punya situasi dunia dan manusia ni bro, kita tak boleh ak percayakan orang seratus peratus.

aku dah banyak kali kena kott.

huhu.

lovebobby said...

siapakah gerangannya? mai2 ku tikam belakang dia lak...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ENTRI POPULAR LA SANGAT~