boy's stuff

http://www.emocutez.comhttp://www.emocutez.comhttp://www.emocutez.comhttp://www.emocutez.comhttp://www.emocutez.comhttp://www.emocutez.comhttp://www.emocutez.comhttp://www.emocutez.comhttp://www.emocutez.comhttp://www.emocutez.com

ORANG2 TAKDE BLOG...

Saturday, January 8, 2011

kongsi gegirl.....hahahah!!

kepada gegirls : kita tak rela berkongsi suami, tapi kite tak sedar yang suami kite terpakse "berkongsi" isteri nya dengan org laen.

-status fb naqib-

nih bukan bini kawen 4....ahaks!
haram jadah tak pernah di buat org bini kawen 4......

nih pasal.....
gegirl yang bile keluar.....
uiks.....takyah cakap la bhai...melaram abes...!!

nak2 yg cun2....kompem lebih 4 laki yang usha melihatnya....hahahah!!
jangan tanye nape.....sebab gua pon buat gak!! ahaks!
gua pandang skali je....tak kelip...pastuh dah, gua blah....hahahahaah!!

simbah minyak wangi satu badan....
sumpah gua tak ske pompuan camtuh....!!
pening paleotak nih nak cium perfume die...

bia la yg sederhana......
yang tak hipokrit ngan gua..
n melaram tok gua jer....hahah!!

haram tau kalau melaram bukan untuk suami.....!


p/s: gua hidup dalam kenangan.....kene kuat beb!! yarghh!!


5 comments:

sbpisb said...

Jawab Hawa jangan tak jawab...hehehe

Naqib Mohamad said...

TERBAIK WOOKKK!

Leena said...

wahhh~

Solihin Zubir said...

hahaha... btol2!
skrg ni ramai yg melaram kt luar je..
kt umah, hampeh! sian kt laki kt umah.. haha..

Lady SharpShouter said...

apsal entri lu yg ni tak dpt sambutan?spesis2 aku tak berminat nampaknya nak komen.aku pun jadi malas nk komen.jap, nk gi mekap.ahhaa

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ENTRI POPULAR LA SANGAT~