boy's stuff

http://www.emocutez.comhttp://www.emocutez.comhttp://www.emocutez.comhttp://www.emocutez.comhttp://www.emocutez.comhttp://www.emocutez.comhttp://www.emocutez.comhttp://www.emocutez.comhttp://www.emocutez.comhttp://www.emocutez.com

ORANG2 TAKDE BLOG...

Thursday, January 20, 2011

tak sanggup gua nak tinggalkan lu..

smalam gua pi buat latihan drawing tangent......
kat kaed....kuliyah of archi mende-ntah...
gua gi sane sebab gua nak mintak tolon kat cik nad...
bnyk kot dah lupa pasal drawing tangent....
zzz..to acap...ko epic doe....high five dude....

ngah2 buat tuh....
gua mintak diorang yakinkan gua tok masok kaed...

blablablabla.....diorang terang....sampai ade trafiklight la...hareemmmm
tak paham...LOL..


gua: pastu kalau aku masok kaed..means aku akan jadik bz....

nad: yep...absolutely..

gua: kirenyer t aku takleh men ragbi lagi la nih??

nad: haah...t ko penat doe...dah la mende nih penat...men ragbi lagi...kompem penat...

gua: woaaa!! tak dapat la cek nak tukaq!!

nad: apsal, ko tak sanggup tinggalkan ragbi ek...?

gua: yep...kalau dah sayang cam mane pon....susah nak tinggalkan....~


gua tau nad pandang gua pelik time tuh...
urm gua pon tatau nape gua cakap ayat tuh "kalau dah sayang cam mane pon....susah nak tinggalkan...."
kluaq secare spontan..
gezz



aku rindu
your guardian angel-RJA-

p/s: lau lu gi KOE(kuliyah engineering) sem dpen...cek name gua kat board dean list tau...LOL

4 comments:

MOFASAD said...

alolololo

hazim2gaban said...

pilih yang terbaekk lah.

tak pun lepak rumah macam gua.

Cik Nad Arif Jamal said...

zzz... pikir laa elok2 ye...

MIERA said...

xsemestinye kaed je tuk org2 minat drawing. Engine pon de jugak. Mik la engineering bab design-design. Syok gak woo~~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ENTRI POPULAR LA SANGAT~