boy's stuff

http://www.emocutez.comhttp://www.emocutez.comhttp://www.emocutez.comhttp://www.emocutez.comhttp://www.emocutez.comhttp://www.emocutez.comhttp://www.emocutez.comhttp://www.emocutez.comhttp://www.emocutez.comhttp://www.emocutez.com

ORANG2 TAKDE BLOG...

Tuesday, February 22, 2011

gua rase gua awesome....

3 perkara yg tak syok.....

1) stokin ilang sebelah...demn gua dah kene....

2) lu nak pi berak sgt2 nih tapi tandas full...gua dah kene pagi tadi...demn!

3) tenggiling(moto) lu mati kat tepi jalan.......demn dah kene gak.....!




lies is a great story that ruins by truth!!!
ahahhaa!!



p/s: 4 bar wireless kat surau KAED nih lagi laju dari 5 bar wireless kat bilik gua....cehh

8 comments:

.: iEyLa :. said...

4 bar kat bilik ni lembab dr 3 bar kat lab econs tu..haha

Pijisketch said...

Tajuk nak lebat jer =.=

Lady SharpShouter said...

apsal title ko buat aku pening, pitam, dan segala2 gejala negatip? haha

dakpipimerah said...

kau ni mmg kelakar kan? HAHAHA,,AKU RASE NK GELAK KUAT2!!

abdul rasyid..... said...

ieyla: nape camtuh ek??

abdul rasyid..... said...

piji: hahah...cool kan??

abdul rasyid..... said...

lady ss...ko tanak ngaku yg aku awesome...ahahah

abdul rasyid..... said...

mimi: ko mengucing hanjing aku ke hape nih..hahah

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ENTRI POPULAR LA SANGAT~