boy's stuff

http://www.emocutez.comhttp://www.emocutez.comhttp://www.emocutez.comhttp://www.emocutez.comhttp://www.emocutez.comhttp://www.emocutez.comhttp://www.emocutez.comhttp://www.emocutez.comhttp://www.emocutez.comhttp://www.emocutez.com

ORANG2 TAKDE BLOG...

Wednesday, April 20, 2011

makin ramai makcik2 cakap gua hensem nih!! awww~~

dulu time gua kecik2......
gua ade jiran nih....

name die cik rosli n cik rozi.....
ntah cam mane diorang pindah...~~

then tetibe ari nih.....


cit!! kuo jap...nih haa kenal lagi tak....

sapo mak??


gua pon keluar dengan gaye selamber....
jalan lenggok kiri ke kanan....
dah macam model gay dah..!! demmit!


kenal lagi tak cik rozie n cik rosli nih....

errr....heheheh(gua sengih jer)

ish3...tinggi dah ko....hensem dah!! tak sangke...(cik rozie n cik rosli, gua combine)


tapi yang gua herannnyer....
die cubit pipi gua...

jadah pe cubit pipi gua...
tau la gua comel...
ok maybe die geram gua comel kot...ahaks!!!

n sebelom diorang balik td....
cik rozie sempat lambai kat gua...die cakap...


see you later~~


perghh!!kalau anak dare takpe bhai...cair gak....hahahah!!



DAHULU GUA NERD.....


P/S: di reject lagi....alahai~~ ahahahah!!

4 comments:

AMIRA ATIYA MYRA_ZOE said...

LOL, tipu lah lu.... hahhaha

eastzatul hidayah said...

acid sengal~~hahahahaahahah...gi kawen la ko...

Epy Ain said...

haha xley bla ! :P

Naqib Mohamad said...

haha xley bla ! :P

*tiru komen atas*

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ENTRI POPULAR LA SANGAT~