boy's stuff

http://www.emocutez.comhttp://www.emocutez.comhttp://www.emocutez.comhttp://www.emocutez.comhttp://www.emocutez.comhttp://www.emocutez.comhttp://www.emocutez.comhttp://www.emocutez.comhttp://www.emocutez.comhttp://www.emocutez.com

ORANG2 TAKDE BLOG...

Monday, August 22, 2011

CIRI2 PEREMPUAN YG SUNAT DIKENALI....sunat yer~~

well hello there..~~
merujuk kepada enteri ini...

JENIS -JENIS LAKI2....

di blog cik sarah....

kat sini gua balas dengan...
CIRI2 PEREMPUAN YG SUNAT DIKENALI....
sunat ye....hhahaha!!



POMPUAN MATA DUITAN...
awas!! pompuan nih sgt merbahaya kepada laki2....
ahahha....well~
so far gua tak jumpe lagi dalam hidup gua...
tapi pompuan nih selalu wujud dalam cite2 klise org melayu@indon...
dimane si awek nih selalu mengejar lelaki sebab wang...
biase cite2 korperat la...pfftt...

dudeee~~~
takde watak len ker...
n for your info wahai gegirl...
ALL MEN AROUND THE WORLD....
HATE!!
HATE pompuan mata duitan nih..



cik adik...kami bukan ATM oke???......



POMPUAN KULIT SIPUT...
haaa....nih pompuan nih mmg dambaan lelaki se-antero malaya...
pompuan nih jenis yg malu2...menjaga pandangan...
dgr cakap org tue...
bersupan santun...SWEET MUKENYE....
kire sume yg baik2 pi kat die lah...

sebab per...
cube lu tgok siput...
cuit sikit, dah masok cengkerang....pemalu ler kununnyer....
tak gitu wahai pompuan2 siput..?? ahaks!!


ok nih gary~~



POMPUAN RUMPUT PADANG UTARA..
sape2 tatau padang utara nih...
padang utara terletak kat tepi federal highway...dekat2 ngan amcorp mall....
ok back to awek rumput padang utara...
nih jenis awek yg kasar,tough, lasak.....
kirenye awek nih bole dibuat adventure la....
perasan hensem....
walaupon sebenornyer die tak sedor die tuh pompuan..hahaha!!

AND SOMETIMES...
awek jenis nih talented.....
and for all above....
awek jenis nih..................................................ohsem..~~


haha rumput betol nih....google..



POMPUAN PUTING BELIUNG...
AWAS!! she's dangerous....
piyed memanjang gamaknyer...
tanak komen lelebih..kene fire t..ahahah!!




POMPUAN JELI...
oh man~~
ok nih jenis pompuan yg.....manje...~
kalau diletakknye pompuan nih tepi gua.......=.="
alahai.....geli geleman tahu..~~
jgn letak pompuan jeli nih ngan gua......
gua tumbok mukenye t.....ahahhaha!!
berkecai!


jeli jeli jeli jeli



POMPUAN KERTAS...
pompuan jenis nih biasanye mendahulukan akademik dalam idop die....
papehal...akademik datang dulu...
most of this gegirl....gua kategorikan nerd la....
belajo jer kejernye....
and diorang nih je la yg gondol anugerah pelajar cemerlang time skola@univeristi tahu...


heee~~~~

tapi ade je pompuan yg rock tapi pandai..hish mcm mane tu??...



POMPUAN AIS...
sound cool huh.....~
pompuan jenis nih.......... kalau laki...kite panggil buaya darat...
tapi kalau pompuan ...kite panggil kucing miang...
tahu kucing miang...??
mempunyai bnyk sparepart laki dalam idop die....
and sometimes....pompuan yg jenis nih.....suke tuko2 pasangan...
ingat salin baju ke hape...??
senang cite this girl coldhearted laaa.....


ape pandang2..aku fire kang~

tapi pompuan jenis nih sgt rare atas muke bumi nih...HAHA!!



and for all pompuan2 yg disebut kat atas....klik sini...~~


p/s: gua muke barbarian..and gua macho..hahaha!!

13 comments:

Cik Ca'ah said...

haha.
muka barbarian tu,depend la
ada yg macho,ada yg tak

^^

izfanora said...

kalau semua manusia tue sama, dunia tak meriah. :)

~syue syada~ said...

i pompuan kulit sput tp kalo dah lme kenal jd jeli jeli.

hahaha

Zara Mohd Yusof said...

gua! gua! gua awek yg mana bhai? :p hahahaha.. gua rock x? ngee~

Wadi AR said...

gua pmpuan ganas. xde dlm list kan?

A.I said...

aku nak rumput boleh tak?
macam match ja! HAHAHA


wey rindu ko lah! muahahhaa

Syahirah Suhaili said...

hehe..rasyid,apesal sunat kenal dengan pompuan camnie? haha..kompius la nak kategori yang mana..haha..nak serba sedikit boleh ke?? ahaks :D

RasyidHamid said...

caah: gua barbarian hensem hahah

RasyidHamid said...

iz: true~ hah

RasyidHamid said...

syue syada..hahah siput sedut~~ hahah

RasyidHamid said...

zara: lu len ar..lu rare

RasyidHamid said...

wadi awek ganas len ranking hahah

Sarah Mohd Saleh said...

hahhahahaahahhahahahahahahahahahahhahahahahahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahahhahahaahahaha.oke done! perghhhh....lu derrr,ilg nantok wa bc entry lu.nsb le kaum adam ade hero yg jadi penyelamat kepada kaum adam sekalian alam.hahahaha.btw thaniahhh ler.lu translatekan jerk dari wa pnye entry.btw nice enttry la.kepitup with rasyidhamid.hahaha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ENTRI POPULAR LA SANGAT~